Пластическая хирургия

Марія Собко: «Хіти виконують серцем» » ANTURAZH

Співачка Марія Собко принципово не платить за появу в теле- і радіоефірах, не припиняє процес творчого пошуку і вірить у доброзичливі стосунки в шоу-бізнесі. 

Не таємниця, що ви любите філософію. Вона Вам у шоу-бізнесі допомагає? 

Говорять, начебто шоу-бізнес – це страшний механізм, що всі тут – акули, що в зірковому середовищі припиняєш бути людиною. Це стереотип. Життя так влаштоване, що енергетика, яку випромінюєш, повертається до тебе. Вчинки, поведінка, манера спілкування повертаються до тебе за принципом бумеранга. Знаєте, моя мама працює у магазині одягу. І здається, там більше сварок і інтриг, ніж у шоу-бізнесі. 

Маріє, як Ви зараз окреслюєте вектори своєї естрадної діяльності?

Плануєте підкорювати музичний простір за кордоном? 

Наразі мене цікавить і європейський, і російський музичний ринок. Але вихід на ці простори можливий лише завдяки вирішенню певних фінансових аспектів. Наприклад, у Росії нереально потрапити в ефір, не заплативши. В Україні наразі, дякувати Богу, можна. Я ніколи не платила за ефіри і цього робити не збираюся. Насамперед треба думати про власну творчість:  якщо вона буде якісною, люди зацікавляться нею в усьому світі. Зараз легко заявити про себе через Інтернет: люди можуть скачувати пісні, дивитися відеокліпи. 

Як вважаєте, чи зросла ваша популярність після останньої гучної перемоги на «Новій хвилі»?

Усього один бал відділив Вас від переможця. У людей після конкурсу успішно складається подальша кар’єра: їх слухають, вони гастролюють, створюють нові хіти. Наприклад, конкурс відкрив Діму Білана та інших тепер уже зірок. Для мене важливо, як усе розвиватиметься далі, що і з яким настроєм нести людям. До конкурсу у нас була підвищена цікавість, адже велика глядацька аудиторія – кільканадцять мільйонів людей – забезпечила високі рейтинги шоу. І це, незважаючи на те, що «Нова хвиля» не виходила в ефір у прайм-тайм. 

Чи може вповні самореалізуватися  перспективний вокальний виконавець у жанрі популярної музики?

У чому Ви бачите відмінність між якісною популярною музикою і  тим, що зневажливо називають «попсою»? 

Насамперед це відмінності у тексті, зокрема банальне римування.  Також часто музика досить примітивна, нема чого послухати. Важливим є  аранжування – це те оформлення пісні, яке має звучати багато та емоційно, має бути наповнене фарбами. І чим вони будуть яскравішими, тим цікавіше звучатиме пісня. Для всього цього потрібні час, фахівці, яких  знайти нелегко.  Але, як відомо, хто шукає, – той знайде. Мені у цьому сенсі пощастило – я працюю з професіоналами. 

Українським естрадним виконавцям часто не вистачає професійних авторів тексту і музики, що  зумовлює проблему репертуару. Як Ви для себе вирішуєте це питання? 

Нашим виконавцям проблематично  визначитися зі своїм сценічним образом, з музикою, яку хочуть співати, бо нібито хочуть виконувати поп-музику, а жанрово кудись відхиляються. Пошук  авторів, які тобі найбільше імпонують, – це процес, що потребує багато часу. Я спочатку познайомилася з Русланом Квінтою, Віталієм Куровським. Потім – із Діаною Гольде, з якою давно хотіла попрацювати, тому що вона перетиналася з Костянтином Меладзе. І, нарешті, вдалося –  Діана  мені написала три чудові пісні. Потім була співпраця із Бредом Стоуном, автором усіх хітів Тіни Кароль. 
У нього ми купили одну пісню, сподіваюся, що у найближчому майбутньому світ її почує. Працюю також з молодими авторами-початківцями. Неважливо, знаний автор чи ні. Зі всього запропонованого матеріалу треба відбирати те, що дійсно твоє.  Якщо відчуєш серцем, виконаєш на належно високому рівні, вживешся в образ, – пісня стане хітом. А набирати матеріал тільки заради випуску альбому і  самолюбування  – це не для нас. 

Ярослава Тимощук

Журнал ANTURAZH (Антураж)